dissabte, 3 de gener del 2015

TRAICIÓN

Una llum als ulls Tu entre els meus braços. Un broll rogent de les profunditats de la fosca mina. M'alço del camp i les muntanyes escarpades moren al tocar el cel. I quan més alt pujo més s'eixampla el meu sofriment. * Roig. Roig com el raïm coagulat de la sang fervent que s'estigma a la vena del meu front. No m'estimes com jo t'estimo... Com la boira de la plana acaricia els camps estèrils pregant que el sol eixi jo t'estimo. Com el vent estima les ales de l'ocell; honestament dubto que tu m'estimis així. Per tant sagno Per ignorar el sentiment teu, per voler-lo alçar al nivell del meu. Per pensar tan sols que soc la lluna del teu sol com tu ets el sol de la meva lluna. No soc més que una llum que gira fosca entorn el teu planeta. Fugaç la llàgrima que cau únicament per la meva cara mentre tu balles al voltant d'una petita creació estel·lar que jo encara no puc engendrar. Què soc més que un cometa que gira entorn al seu forat negre i desfila estrelles caigudes en l'espai buit Què soc més que un fruit temptador com el refugi en una nit de fredor; un esperit que mai pots abraçar del tot. Un fred esglaó del teu llarg camí. Una tempesta a la muntanya, costosa de vèncer. Un tremolor als ulls que creix, m'atrapa, m'engoleix... el sentiment de perdre els nostres moments. *

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada